Afscheidsfeestje - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Anne Heeren - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Anne Heeren - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

15 Mei 2010 | Nederland, ettenleur

Hoi!

Maandag is het zover; na vele voorbereidingen en de nodige inentingen vertrek ik eindelijk naar Ghana! Ook mijn visum heb ik, na vier uur wachten op de ambassade, eindelijk binnen :)
Maar mijn avontuur kon natuurlijk pas echt beginnen na het geven van een verjaardag/afscheidsfeestje gisterenavond!

Bijna iedereen was er, familie, vrienden, buren, collega's en zelfs een aantal Ghanezen ;) Ik vond het superleuk dat jullie er allemaal waren en wil jullie nog bedanken voor jullie komst en de kadootjes! Ik ga ze allemaal proberen mee te nemen, op het liftbordje van Nathalie na dan want dat is echt te zwaar :P

In afscheid nemen ben ik nooit zo goed, maar gelukkig bleef het bij een paar traantjes helemaal op het einde toen bijna iedereen weg was.. dat zal maandag wel anders zijn als ik echt daadwerkelijk op het vliegveld sta vrees ik.. Om 13.00 uur vlieg ik vanaf Dusseldorf eerst naar Tripoli en vervolgens om 19.15 naar Accra waar ik dan rond half 12 (Nederlandse tijd) zal landen. Het is daar 2 uur vroeger dan in Nederland. Dinsdag en woensdag zal ik in Accra blijven en donderdag gaan Tessa en ik de helse busreis van 12 uur naar Tamale maken.

Op deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen daar, al hangt dat wel een beetje van het internet af. In het huis waar ik verblijf heb ik, zover ik weet, geen internet dus daarvoor zal ik naar internecafés moeten gaan. Gelukkig zit ik dicht bij de grote stad Tamale.

Voor mijn foto's heb ik een aparte site gemaakt: http://picasaweb.google.com/113306819244800693093/Afscheidsfeestje# Hier staan ook alvast de foto's van gisterenavond op ;)

Groetjes Anne

  • 15 Mei 2010 - 12:05

    Annelies:

    Hoi hoi!

    Hier nog even een berichtje voor je vertrek.
    Ik wil je nog heel veel succes wensen met de reis! En vooral veel plezier :)
    Ik ben benieuwd naar al je reisverhalen en foto's. Dus lekker veel schrijven als je een internet cafe tegenkomt!

    Enjoy!

    Liefs, Annelies

  • 15 Mei 2010 - 13:47

    Ruth:

    He Anne,
    Nu kan jou avontuur ook eindelijk beginnen. Het lijkt zo lang geleden dat we er voor het laatst over gesproken hebben. Fijn dat je een leuk afscheidsfeest gehad hebt.
    Heel veel suc6 in Ghana met je onderzoek. Geniet van je tijd en van je reizen. We zien of spreken ons snel weer!!!

  • 15 Mei 2010 - 16:51

    Penny:

    Hey Anne,

    Hoe was het Afrikaansmuseum vandaag? Al een beetje in de stemming gekomen ;)? Toch nog snel even een berichtje voor je straks echt weg bent. Ik wil je een hele goede reis toewensen en een fantastische drie maanden!Ennuh vergeet ons niet op de hoogte te houden van al je belevenissen he.

    XXX
    Penny

  • 15 Mei 2010 - 17:16

    Jolanda:

    Kijk nu al een berichtje van mij!

    Veel succes hè! Hopelijk ben je niet zo bang in het vliegtuig is.
    En alvast veel plezier daar. Hopelijk heb je een toffe tijd.

    Ik ben benieuwd naar je verhalen!

    Groetjes,
    Jolanda

  • 16 Mei 2010 - 11:43

    Renate:

    Heej Anne,

    Een hele goede reis toegewenst! Geniet ervan!

    Groetjes Renate, Martijn en Tommie

  • 16 Mei 2010 - 21:51

    Fon:

    Hoi Anne,

    Heel veel succes en plezier op je reis.
    Wij waren er afgelopen zaterdag niet (wisten het ook niet) omdat we op de camping zaten.....Jeanet al een hele poos ;-)

    Groetjes Fon & jeanet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 77277

Voorgaande reizen:

11 April 2012 - 26 Juli 2012

Ghana 2012

17 Mei 2010 - 16 Augustus 2010

Ghana

24 Augustus 2008 - 22 December 2008

Helsinki

Landen bezocht: