Afscheidsfeestje! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Anne Heeren - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Anne Heeren - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anne

16 Augustus 2008 | Nederland, ettenleur

Hoi!

Gisteravond mijn afscheidsfeestje gevierd samen met mijn vaders 50ste verjaardag. Was echt supergezellig! Ik wil iedereen die er was nog even super bedanken voor de gezelligheid en de kadootjes! Ik hoop dat ik alles mee krijg, want dat wordt deze week nog passen en meten, maar ik ga heel erg mijn best doen!

Nog een weekje hier in Nederland en dan is het zo ver; zondag 14.00 vertrekt het vliegtuig richting Helsinki! Vanaf dan zal ik hier al mijn avonturen plaatsen en zullen de berichtjes hopelijk wat langer zijn ;)

Groetjes Anne

  • 18 Augustus 2008 - 14:50

    Wilma Nabbe:

    Anne wij wensen je een prettige tijd toe en ga de wereld lekker verkennen.Goede vlucht zondag en we houden kontakt. Succes names wim wilma bas en myrthe

  • 23 Augustus 2008 - 11:45

    Wilma Nabbe:

    Hoi Anne ik heb je via Hyves al alles gewenst. Deze is voor in Finland. Welkom op je nieuwe adres. Ik wens je heeeeel veeel sterkte en alle begin is moeilijk maar ik weet zeker t gaat je lukken.Zet um op enne heb je een goede reis gehad????? Wij horen t wel en toi toi toi groetjes Bas Myrthe Wim Wilma

  • 23 Augustus 2008 - 12:53

    Wim En Carolien:

    Hoi Anne,
    Nog een nachtje in de Hertesprong en dan gaat het gebeuren. Wel spannend voor je, maar het gaat vast heel gezellig worden. Veel zien en beleven....een hele onderneming. Heel veel succes daar in het hoge noorden.We blijven op de hoogte via je site.
    Groetjes Wim en Carolien

  • 24 Augustus 2008 - 13:38

    Mama:

    Hoi Anne, we hebben je net weggebracht naar het vliegeld. Wat is afscheid nemen toch moeilijk he?
    Het zal even wennen zijn in het finse maar ga er iets moois van maken meisje. We wensen je een prachtige tijd toe daar! Veel liefs en dikke knuffel, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, ettenleur

Helsinki

Recente Reisverslagen:

06 December 2009

Afrika

25 December 2008

Lapland en thuiskomst

14 December 2008

Tentamencijfers en Tampere

08 December 2008

Onafhankelijkheidsdag en Turku

04 December 2008

Laatste loodjes...
Anne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 77280

Voorgaande reizen:

11 April 2012 - 26 Juli 2012

Ghana 2012

17 Mei 2010 - 16 Augustus 2010

Ghana

24 Augustus 2008 - 22 December 2008

Helsinki

Landen bezocht: