Korte update vanuit Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van Anne Heeren - WaarBenJij.nu Korte update vanuit Accra - Reisverslag uit Accra, Ghana van Anne Heeren - WaarBenJij.nu

Korte update vanuit Accra

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

26 Juli 2010 | Ghana, Accra

Hoi!

Hier even een kort berichtje vanuit Accra waar ik gisteren ben aangekomen.
Dinsdag, woensdag en donderdag hadden we iedere ochtend het educational program, wat afwisselend interessant en langdradig was. Donderdagmiddag vertrokken Miriam, Femke en Anne voor een weekend naar Mole National Park dus ik had alle tijd om me voor te bereiden op mijn vertrek. Vrijdagavond zijn we voor de laatste keer naar de club gegaan met een andere groep vrijwilligers, waaronder Alice die de volgende dag al richting Accra zou gaan.
Zaterdag nog snel alles gewassen en zover mogelijk ingepakt. Ik dacht dat het allemaal makkelijk zou passen, maar dat viel uiteraard weer tegen; het was zelfs erger dan op de heenweg. Maargoed alles paste uiteindelijk in een koffer, een grote en een kleine backpack (echt erg zoveel :S)
Zondagochtend om 5 uur met de taxi naar het busstation vanwaar de bus om 7 uur vertrok. Het was weer een lange reis, maar goed te doen; de bus was mooier dan op de heenreis en gelukkig werden er geen irritante films gedraaid. Precies om 7 uur was de bus in Accra. Nu ben ik in het Gye Nyame hotel aan het wachten om vanavond naar het vliegveld te gaan om papa en mama op te halen, al hebben ze wel al 2 uur vertraging dus ik hoop dat ze hun aansluitende vlucht in Tripoli niet missen.
Ik zal proberen af en toe een update van onze reiservaringen te sturen, foto's gaat helaas niet meer lukken want ik neem mijn laptop niet mee op reis...

Groetjes Anne

  • 26 Juli 2010 - 18:39

    Miriam Huisman:

    Ik hoop dat je ouders de vlucht niet missen en dat je je een beetje vermaakt in Accra. Het educationalprogram vandaag was wel leuk, we hebben het echt over de Ghanese cultuur gehad :-D. Kevin is nu hier, echt heel gezellig!

    We bellen!
    Groetjes, Miram

  • 27 Juli 2010 - 12:17

    Marianne Heeren:

    Anne, Helma en Peter,

    Wij wensen jullie heel veel plezier samen en geniet van deze bijzondere vakantie.

    Groetjes Ad en Marianne

  • 27 Juli 2010 - 16:37

    Sylvia:

    Hee Anne,
    Was wel balen even van die vertraging maar ze waren er heel snel had ik gehoord:) veel plezier met de rondreis daar! Tot over een paar weken
    Groetjes Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 77173

Voorgaande reizen:

11 April 2012 - 26 Juli 2012

Ghana 2012

17 Mei 2010 - 16 Augustus 2010

Ghana

24 Augustus 2008 - 22 December 2008

Helsinki

Landen bezocht: